Regulamin

Regulamin sprzedaży na platformie B2B

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin jest adresowany do przedsiębiorców w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetowej platformy sprzedażowej znajdującej się pod adresem b2b.hafner.pl, zwanej dalej „Platformą”. Platformę prowadzi HAFNER POMAGIER - TRZEBUCHOWSCY Sp z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 97, 87-100 Toruń, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000903675, NIP: 5562223819, REGON: 092307860, BDO 000112099, zwana dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej: b2b@hafner.pl;
    2. pod numerem telefonu: +48 56 639 14 14;
    3. formularz kontaktowy dostępny na Platformie.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na Platformie, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient – przedsiębiorca w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego, który posiada Konto na Platformie oraz dokonuje Zamówienia w ramach Platformy lub korzysta z innych Usług dostępnych na Platformie;
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Platformy, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w Platformy, w szczególności składać Zamówienia;
  5. Opiekun handlowy – osoba upoważniona przez Sprzedawcę do kontaktu z Klientami w sprawach dotyczących Umów sprzedaży, zakładania Konta, a także sprzedaży poza Platformą. Każdy Opiekun handlowy odpowiada za kontakty z Klientami, którzy prowadzą działalność lub których siedziba znajduje się na przypisanym Opiekunowi handlowemu obszarze;
  6. Przewoźnik – podmiot lub osoba dostarczająca zamówione przez Klienta Towary;
  7. Regulamin – niniejszy dokument;
  8. Towar – produkt prezentowany na Platformie, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
  9. Umowa sprzedaży/Umowa - usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  10. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  11. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady korzystania z Platformy

  1. Korzystanie z Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie z Platformy oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Platformie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania z Platformy w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Platformy niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania z Platformy w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Platformy jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. f. korzystania z Platformy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. Usługi

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Platformy korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta na Platformie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta. Szczegółowe informacje dotyczące założenia i prowadzenia Konta na Platformie znajdują się w pkt. V.
  3. Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Sprzedawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
  4. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Platformy. Promocje na Platformie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  5. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca, może rozwiązać Umowę o świadczenie Usług w trybie natychmiastowym.

V. Konto

  1. Korzystanie z Platformy, w tym przeglądanie treści dostępnych w ramach Platformy i składanie Zamówień wymaga założenia Konta oraz zalogowania się do niego.
  2. Usługa prowadzenia Konta na Platformie dostępna jest po dokonaniu Rejestracji. Rejestracja następuje poprzez przesłanie żądania założenia Konta na adres e-mail Sprzedawcy, wskazany w pkt. I Regulaminu bądź na adres e-mail Opiekuna handlowego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce prowadzenia działalności Klienta.
  3. Klient dokonujący Rejestracji obowiązany jest do podania w wiadomości e-mail wskazanej w ppkt. 2 powyżej następujących danych: imię i nazwisko osoby, która będzie obsługiwała Konto, firma, adres e-mail oraz stanowisko lub funkcja pełniona w przedsiębiorstwie Klienta.
  4. Sprzedawca ma prawo do weryfikacji wszelkich danych przedstawionych przez Klienta. Do momentu pozytywnej weryfikacji Konto Klienta może pozostawać nieaktywne. Po dokonaniu weryfikacji, Sprzedawca wysyła wiadomości e-mail na adres podany do założenia Konta link, za pomocą którego Klient aktywuje Konto oraz ustawia hasło.
  5. Czynności zmierzające do założenia Konta, jak również inne czynności w ramach świadczonej Usługi prowadzenia Konta, mogą dokonywać jedynie osoby należycie umocowane do działania w imieniu Klienta.
  6. Klient nie może posiadać więcej niż jednego Konta przypisanego do jednego adresu poczty elektronicznej. Klientowi nie wolno korzystać z Kont innych Klientów oraz udostępniać innym osobom możliwość korzystania z Konta, w tym ujawniać hasła dostępu do Konta.
  7. Klient może zgłosić żądanie założenia Konta dla swojego pracownika, współpracownika lub innej osoby odpowiedzialnej za zakupy w przedsiębiorstwie Klienta. W tym celu Klient zgłasza żądanie założenia Konta zgodnie z procedurą wskazaną w ppkt. 2 i 3 powyżej. Wiadomość e-mail, o której mowa w ppkt. 4 powyżej jest wysyłana przez Sprzedawcę na adres e-mail, który Klient wskazał w wiadomości zawierającej żądanie założenia Konta.
  8. Dane Klienta zawarte w Koncie, w szczególności dane dotyczące rozliczeń i dostawy, takie jak adres dostawy i numer rachunku bankowego są zamieszczane w Koncie przez Sprzedawcę i pochodzą ze wcześniejszej współpracy z Sprzedawcy z Klientem poza Platformą.
  9. W przypadku zmiany danych, o których mowa w ppkt. powyżej Klient jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę najpóźniej w następnym Dniu roboczym od wprowadzenia zmiany w drodze wiadomości e-mail wysłanej na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I Regulaminu.

VI. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na Platformie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne na Platformie są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Czynności zmierzające do zawarcia Umowy, a w szczególności złożenie Zamówienia mogą dokonywać jedynie osoby należycie umocowane do działania w imieniu Klienta. Przyjmuje się, że osoba składająca Zamówienie jest osobą upoważnioną przez Klienta do tych czynności.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na Platformie, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia, w szczególności, gdy Zamówienie nie zawiera wszystkich istotnych danych, gdy Klient opóźnia się z jakąkolwiek płatnością wobec Sprzedawcy, lub z innych przyczyn wskazanych przez Sprzedawcę.
  8. O odmowie realizacji Zamówienia, niezależnie od przyczyny, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą telefoniczną lub mailową.
  9. Sprzedawca w każdej chwili może odstąpić od Umowy w całości lub w części. W przypadku, gdy Zamówienie jest realizowane częściami, odstąpienie ma skutek jedynie w stosunku do części Zamówienia, która nie została zrealizowana, a w szczególności, która nie została wydana Przewoźnikowi, o ile z treści oświadczenia Sprzedawcy o odstąpieniu od Umowy nie wynika inaczej.
  10. Sprzedawca przesyła oświadczenie o odstąpieniu od Umowy drogą mailową na adres e-mail Klienta, podany w wiadomości zawierającej żądanie założenia Konta.

VII. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest płatna na zasadach i w wysokości określonej w Zamówieniu.
  2. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  3. Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  4. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
  5. Z chwilą wydania Przewoźnikowi Towarów będących przedmiotem Zamówienia złożonego przez Klienta przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.
  6. Dostawa jest realizowana w Dni robocze. Sprzedawca może indywidualnie ustalić z Klientem dostawę również w dni inne niż Dni robocze.
  7. Dostawa Towarów nastąpi w terminie wskazanym przez Sprzedawcę.
  8. Klient po otrzymaniu dostawy Towarów zobowiązany jest sprawdzić ich stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń podczas odbioru Towaru przez Klienta, należy sporządzić w obecności Przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając precyzyjnie ilość i rodzaj Towarów oraz ich uszkodzenia zgodnie z procedurą obowiązującą u danego Przewoźnika.
  9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Przewoźnika.
  10. Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikłe z braku aktualizacji przez Klienta danych zawartych w Koncie, a także spowodowanych przez błędne podanie przez Klienta danych kontaktowych lub adresu odbioru.
  11. Przyjmuje się, że osoba odbierająca Towary w imieniu Klienta jest osobą upoważnioną przez niego do dokonania odbioru dostawy i podpisania się w jego imieniu na dokumencie dostawy, jak również dokonania innych czynności z tym związanych.
  12. W przypadku jednokrotnego nieodebrania przez Klienta Zamówionych Towarów, Sprzedawca może według swojego wyboru wyznaczyć Klientowi inny termin odbioru lub dostawy Zamówienia lub rozwiązać z Klientem Umowę w trybie natychmiastowym lub odstąpić od Umowy, na zasadach wskazanych w Regulaminie. Ponadto Klient jest zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych przez Sprzedawcę z tytułu nieodebrania Towarów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie oraz kosztu wysyłki Towaru.
  13. Klient zobowiązuje się do zapłaty wszelkich kosztów poniesionych przez Sprzedawcę z tytułu nieodebrania Zamówionych Towarów przez Klienta.
  14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe po stronie Klienta w wyniku oczekiwania na załadunek zorganizowanym przez Klienta transportem, w wyniku nie dostosowania się do terminu odbioru Towarów wskazanego w Zamówieniu lub określonego przez Sprzedawcę.

VIII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są cenami netto.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
    1. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
    2. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  3. W ramach indywidualnych ustaleń Sprzedawca może umożliwić Klientowi również inną metodę płatności, w szczególności uwzględniającą odroczony termin płatności.
  4. Klient nie będzie potrącał ani odliczał kwot dochodzonych lub należnych od Sprzedawcy, w ramach innego zobowiązania jakie łączy go ze Sprzedawcą lub od wynagrodzenia jakie przysługuje Sprzedawcy od Klienta, chyba że w ramach odrębnych ustaleń Strony postanowiły inaczej.
  5. Sprzedawca ma prawo wstrzymać realizację Zamówień lub dostawą Towarów lub może odstąpić od Umowy w całości lub w części, w przypadku opóźnienia w płatnościach przez Klienta na rzecz Sprzedawcy. Z tego tytułu Klientowi nie przysługują żadne roszczenia obecne ani przyszłe z tytułu szkód, lub utraconych korzyści jakie mogą wyniknąć w związku ze wstrzymaniem dostaw.

IX. Odpowiedzialność, wady Towaru

  1. Rękojmia za wady, o której mowa w Kodeksie cywilnym zostaje wyłączona.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności w przypadku przechowywania, transportu lub stosowania Towarów niezgodnie z informacjami zawartymi w opisie Towaru, etykietach Towaru.
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta zostaje wyłączona.
  4. Jakakolwiek odpowiedzialność Sprzedawcy wynikająca z Umowy sprzedaży czy świadczenia Usług na rzecz Klienta jest ograniczona do połowy kwoty wynikającej z ostatniego złożonego przez Klienta Zamówienia.
  5. Klientowi nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedawcy z tytułu roszczeń osób trzecich wynikających z używania Towarów.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Platformy i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres HAFNER POMAGIER - TRZEBUCHOWSCY SPÓŁKA JAWNA, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 97, 87-100 Toruń, na adres poczty elektronicznej: b2b@hafner.pl, numer telefonu 56 639 14 14.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub Sprzedawcy.
  2. Standardowa gwarancja na produkty i towary wynosi 12 miesięcy.
  3. W wypadku Towarów objętych innymi warunkami gwarancji, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest prezentowana w opisie Towaru na Platformie.

XII. Zwrot towaru

  1. Możliwość zwrotu towaru odbywa się wyłącznie za zgodą Sprzedawcy wyrażoną w formie pisemnej.
  2. Sprzedawca może wyrazić zgodę na zwrot towaru, o ile od zakupu nie upłynęło więcej niż 14 dni.
  3. Kupujący chcąc uzyskać zgodę sprzedającego na zwrot zakupionych towarów jest zobowiązany wystąpić z pisemnym wnioskiem wysłanym na adres: b2b@hafner.pl
  4. Sprzedający może uzależnić zgodę na zwrot towarów od pokrycia przez kupującego opłaty manipulacyjnej, stanowiącej 30% wartości zakupionych towarów.
  5. Kupujący jest uprawniony do dokonania zwrotu towaru za zgodą Sprzedającego i pod warunkiem braku istnienia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i jego opakowania, oraz śladów używania i montażu.
  6. Rozliczenie za zwracany towar dokonywane będzie poprzez wystawienie i doręczenie Kupującemu faktury korygującej. Koszty transportu nie stanowią przedmiotu korekty i muszą być w całości pokryte przez kupującego.
  7. Z możliwości zwrotu całkowicie wyłączone są: siłowniki pneumatyczne, przewody pneumatyczne w odcinkach, oraz towary i produkty oznaczone w platformie jako pozycje „na zamówienie”.

XIII. Własność intelektualna

  1. Klient zobowiązuje się, że bez uprzedniej zgody Sprzedawcy nie będzie używał znaków towarowych, oznaczeń handlowych lub symboli Sprzedawcy.
  2. Wszelkie rysunki, specyfikacje, karty techniczne, materiały reklamowe lub inne materiały udostępnione przez Sprzedawcę Klientowi lub publicznie, stanowią wyłączną własność Sprzedawcy. Klient nie będzie dokonywał w tych materiałach zmian bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

XIV. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie www.hafner.pl

XV. Postanowienia końcowe

  1. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadamiania Sprzedawcy o wszelkich zmianach adresów do doręczeń, upoważnień, pełnomocnictw, pod rygorem uznania za ważną korespondencji oraz realizacji Zamówień złożonych przez dotychczasowo umocowane lub upoważnione osoby i uznania za skuteczne doręczenia pod ostatni wskazany adres.
  2. We wszystkich sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostaną uznane na podstawie przepisów prawa za nieważne, bezprawne lub niewykonalne w jakimkolwiek zakresie, nie wpłynie to na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
  4. Wszelkie sprawy i spory wynikłe z tytułu Zamówień lub Umów zawartych pomiędzy Sprzedawcą i Klientem, w szczególności związane z ustaleniem istnienia stosunku prawnego łączącego Sprzedawcę i Klienta, jego wykonaniem, rozwiązaniem, unieważnieniem oraz dochodzeniem roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Zamówienia lub Umowy podlegają wyłącznej jurysdykcji właściwych sądów Rzeczypospolitej Polskiej oraz prawu polskiemu.
  5. Sądem wyłącznie właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów wynikających z Umów lub realizacji Zamówień zawartych pomiędzy Sprzedawcą i Klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  6. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem jego opublikowania na stronie internetowej Sprzedawcy. Zmiany nie mają zastosowania, do Zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie Regulaminu.

Pliki do pobrania: